Mississippi's Vision for Sustainable Steel Production

המיזם שהושק על ידי Hy Stor במיסיסיפי שואף לשנות מהיסוד את תעשיית הפלדה בעזרת טכנולוגיית מימן ירוק. המיזם הוצג באוקטובר 2021, ושם השלב הראשון שלו צפוי להניב 110,000 טון מימן ירוק מדי שנה עד 2025, תוך כדי הכנה לאחסן מעל 70,000 טון ממקורות האנרגיה הנקיים הללו מתחת לאדמה. במהלך מהלך משמעותי בשנה שעברה, Hy Stor ביקשה מימון מתכנית חיבורי המימן של משרד האנרגיה של ארצות הברית (DOE), אך לא הצליחה להשיג את 1 מיליארד הדולרים המבוקשים.

ההשלכות של העיכובים הללו הן קריטיות עבור השותף של Hy Stor, SSAB, אשר מסתמך על אספקת מימן קבועה עבור המיזם השאפתני שלו לפלדה ירוקה במחוז פרי. בתחילת השנה, החברה ששכנה בשוודיה קיבלה התחייבות בולטת של עד 500 מיליון דולר מ-DOE כדי לקדם אסטרטגיות לייצור פלדה נקייה.

נכון לעכשיו, רק מפעל מסחרי אחד—המפעל הפיילוט Hybrit של שוודיה—מיישם בהצלחה מימן מתחדש בייצור ברזל. הצעת SSAB כוללת התאמה של הטכנולוגיה החדשנית הזו למתקן חדש לייצור ברזל מצומצם ישירות (DRI) במיסיסיפי, שעשוי להתאים ליכולות הממוצעות של 2 מיליון טון ברזל בשנה.

בעוד שמיזם הפלדה הירוקה מייצג שינוי משמעותי עבור התעשייה, האתגרים רבים, כפי שמעידים פרויקטים דומים שחוו מכשולים באירופה ובארצות הברית. למרבה המזל, ההבטחה של יוזמות אלו טמונה ביכולתה ליצור שיטות ברות קיימא שמפחיתות במידה ניכרת את טביעות הרגל הפחמניות בתחום הייצור.

מימן ירוק ופלדה ברת קיימא: טיפים, טריקים ועובדות מעניינות

המעבר לשיטות ברות קיימא בתעשיות כמו ייצור פלדה צובר תאוצה, partly thanks to innovative projects like Hy Stor's initiative in Mississippi. כאן אנו חוקרים טיפים, טריקים ועובדות מרתקות הקשורות לטכנולוגיית מימן ירוק והשפעתה על תעשיית הפלדה, כמו גם דרכים שבהן תוכלו לתרום לעולם בר קיימא יותר.

1. הבנת מימן ירוק
מימן ירוק מופק באמצעות מקורות אנרגיה מתחדשים כמו רוח ואנרגיה סולארית, כדי לפצל מים למימן וחמצן. שיטה זו אינה מייצרת פליטות פחמן, מה שהופך אותה לאלטרנטיבה נקייה להפקת מימן המסורתית, אשר לעיתים קרובות מתבססת על דלקים מאובנים. הבנת תהליך זה יכולה לעזור לכם להעריך את המשמעות של יוזמות כמו אלו של Hy Stor ו-SSAB.

2. השפעת הפלדה הירוקה
ייצור פלדה הוא אחד ממקורות התעשייה הגדולים ביותר לפליטות פחמן ברחבי העולם. על ידי המעבר למימן ירוק, חברות כמו SSAB שואפות לשנות את תעשיית הפלדה על ידי הפחתה ניכרת של פליטות אלו. המעבר הזה לא רק מסייע להילחם בשינויי האקלים, אלא גם מציב תקדים לתעשיות אחרות לנקוט בצעד דומה.

3. תמכו בתעשיות ברות קיימא
כצרכנים, אתם יכולים לתמוך בחברות שמעדיפות קיימות. חפשו מוצרים שנושאים תו תקן כמוצרים המיוצרים באופן בר קיימא או כאלה המשתמשים בחומרים ממוחזרים, שה יכולים לתרום לביקוש לשיטות ייצור ירוקות יותר.

4. השכלה על תפקיד המימן
העתיד של המימן באחסון אנרגיה ותחבורה מבטיח. למדו כיצד המימן יכול לשחק תפקיד במערכות אנרגיה שונות, כולל תאי דלק בכלי רכב ומקורות כוח חילופיים. הישארו מעודכנים מאפשר לכם לתמוך בטכנולוגיות מימן בקהילה שלכם.

5. חקר אנרגיה מתחדשת בבית
חשבו להשקיע בפתרונות אנרגיה מתחדשת לביתכם, כגון אנרגיה סולארית. זה מפחית לא רק את טביעת הרגל הפחמנית שלכם, אלא גם עשוי לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. למידע נוסף על אפשרויות אנרגיה מתחדשת, בקרו בenergy.gov.

6. פשרו את הפליטות שלכם
בעוד ששינויים בתעשייה קריטיים, פעולות אישיות גם חשובות. השתתפו בתוכניות פיצוי פחמן שבהן תוכלו להשקיע בפרויקטים המפחיתים או סופגים פליטות גזי חממה, ובכך לעזור לאזן את ההשפעה הסביבתית שלכם.

7. הישארו מעודכנים על חידושי מימן
עקבו אחרי חדשות ועדכונים על טכנולוגיות מימן ויישומיהן בתחומים שונים. ידע זה יכול להעניק לכם כוח לבצע החלטות מושכלות על הצריכה ואורח חייכם. בדקו מקורות מארגונים כמו hydrogenfuelnews.com.

8. השתתפו במיזמים קהילתיים
הצטרפו למאמצים מקומיים שמטרתם לקדם קיימות ולהפחית את התלות בדלקים מאובנים. בין אם דרך פרויקטים של גני קהילה או סדנאות חינוכיות על אנרגיה מתחדשת, מעורבות קהילתית מחזקת את המאמצים הקולקטיביים לעתיד ירוק יותר.

עובדה מעניינת: הקיבולת המוצעת של מתקן ברזל מצומצם ישירות החדש של SSAB במיסיסיפי עשויה להתאים לתפוקות הממוצעות של 2 מיליון טון ברזל בשנה, מה שעלול לשנות את אופן יצור הפלדה בארצות הברית.

לסיכום, המעבר למימן ירוק ולפלדה ברת קיימא איננו רק מגמה בתעשייה—זוהי תנועה נחוצה להפחתת שינויי האקלים. על ידי הישארות מעודכנים ופעולה פעילה במעבר הזה, אתם יכולים לעזור לקדם עתיד בר קיימא לכולנו.

למידע נוסף על טכנולוגיה ירוקה וקיימות, בקרו בgreenbiz.com.

Web Story

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *